Gå til hovedindhold

Digital marketing strategi med AI – få indsigt, overblik og eksekvering på plads

Strategi uden eksekvering er ubrugelig. Og eksekvering uden strategi er formålsløst.

Workshop

En stærk strategi er drivkraften bag dine marketingtiltag – men den skal være realistisk, handlingsorienteret og tilpasset din forretning. Mange virksomheder bruger AI til at optimere annoncering og automatisere processer, men de færreste udnytter AI’s fulde potentiale som strategisk sparringspartner.

På denne workshop får du inspiration til hvordan du kan bruge AI-værktøjer som ChatGPT til at styrke dit strategiarbejde. Du får konkrete eksempler på, hvordan AI kan hjælpe med at analysere din målgruppe, sætte realistiske målsætninger og skabe en eksekveringsplan, der sikrer fremdrift.
Desuden vil vi tage dig ind i maskinrummet hos et bureau, der gennem de sidste 12 år og +1000 e-handelsprojekter har forfinet en tilgang, der har vækstet danske webshops – gennem gode tider, svære tider, corona, krig, AI og alt derimellem.

Med udgangspunkt i deres tilgang vil han gennemgå hvordan du skaber en langsigtet, sund og profitabel strategi med AI/ChatGPT som din strategiske sparringspartner.

Hvad du får ud af dagen

  • AI som din strategiske rådgiver – få indsigter og byg din strategi med AI gennem rollespil og AMA-metoden
  • Fra indsigt til handling – lær, hvordan du omsætter målsætninger, budgetter, analyser og indsigter til en klar strategi og eksekveringsplan, så du altid kender næste skridt
  • Få overblik over din forretning – se, hvordan et gratis afrapporteringsværktøj kan samle data fra alle dine marketingkanaler og give dig nye, værdifulde indsigter
  • Eksempler på strategier – webinaret afsluttes med en konkret case, hvor Kristoffer præsenterer sit bud på en digital marketingstrategi for en af de deltagende virksomheder.

Din underviser

Kristoffer Saxtrup er Head of Growth hos Conversio, et digitalt marketingbureau og e-handelshus i Aarhus. Conversio har gennem de sidste 12 år og +1000 e-handelsprojekter udviklet en strategi, der har hjulpet danske webshops med at vækste – gennem gode tider, kriser, corona, AI og alt derimellem.
Kristoffer arbejder dagligt med at udvikle og eksekvere strategiske initiativer, der styrker vækst, omsætning og markedsposition hos Conversio og deres kunder.

Sidst opdateret: 27. februar 2025