Gå til hovedindhold

Få AI-drevet markedsindsigt

Hør om et nyt digital værktøj, der giver dig adgang til værdifulde data til din virksomheds udvikling

Clean har udviklet et nyt digitalt værktøj, der giver virksomheder adgang til en omfattende database med værdifulde og markedsafgørende data til din videre udviklingsrejse. Med dette værktøj, kan I hurtigt og effektivt få styr på markedsposition, spare ressourcer på tidskrævende rutineopgaver og finde potentielle kunder inden for vand- og miljøteknologi.

Sådan hjælper værktøjet dig

  • Kortlægning af dit marked
    Få indblik i potentielle kunder, konkurrenter, samarbejdspartnere, patenter og teknologier inden for vand- og miljøteknologi.
  • Kortlægning af værdikæder
    Find relevante aktører i din nuværende værdikæde eller søg efter nye potentielle værdikædepartnere.
  • Find relevante eksperter og forskere
    Find den rette forsker eller ekspert, der kan hjælpe dig videre med relevant viden eller udvikling af din tekniske løsning.

Agenda

Introduktion til Økosystemet
Vi giver en gennemgang af hvad det digitale værktøj kan, med værdiskabende eksempler fra virksomheder.
Leg med Økosystemet
Du får adgang til det digitale værktøj og kan udforske din egen markedsposition og værdiskabende elementer.
Generel brug af AI
Der vil blive præsenteret et landscape af AI-værktøjer med use cases til hvordan din virksomhed bedst kan udnytte deres potentialer.

Boost din produktivitet med AI-værktøjer

Vi introducerer dig også til førende AI-værktøjer som ChatGPT og CoPilot, og viser dig hvordan især SMV’er kan udnytte disse gratis teknologier til at optimere deres forretning.

Sådan kan AI hjælpe dig i hverdagen

  • Dataanalyse
    Lær hvordan AI kan hjælpe dig med at analysere store mængder data og give hurtig indsigt i markedsdata eller ny lovgivning.
  • Effektivisering af opgaver
    Få tips til hvordan AI kan assistere med udformning af ansøgninger og andet skriftligt materiale.
  • Forbedret rapportering
    Find ud af hvordan AI kan effektivisere din rapportering og kommunikation til forskellige interessenter.
Sidst opdateret: 31. marts 2025